nouw.com/mandagullbergs

2017-03-06
04:30:00
 KLICKA PÅ BILDEN > min nya blogg, nouw.com/mandagullbergs 
 
Vad händer? Varför räknade jag upp en hel massa orelevanta siffror i mitt senaste inlägg? Jo, jag byter portal. Idag, 06/03/2017, slutar min nästan fyraåriga resa här på blogg.se och jag börjar blogga på nouw. Jag kommer självkart fortsätta vara jag, blogga som mig. Hela den här bloggen har dessutom importerats i den nya, så baggaget hänger med. Det kommer fortfarande gå att stalka mig, ungefär fyra år bakåt i tiden. Bra va? Åtminstone för mig, som gillar att bläddra bak i arkivet, återuppleva minnen. Hihi. Det ända nya är i princip bloggadressen > nouw.com/mandagullbergs < och att jag typ aldrig någonsin haft en bloggmotivation lik det här förut. It´s crazy. CRAZY. Let´s go - ny vecka, ny blogg. Det här blir bra. Häng med vetja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0