vintersäsong?

2017-02-24
06:00:00
 
↑ Sista bilden beskriver känslorna inför den här dagen väldigt bra. Vill bara chilla, vill bara sova. Det att man snart får glädjeskrika för lov gör mig därför väldigt lycklig. Är helt slut atm....
 
Men Aja. Hur blir det då med innomhus FM för min del? Blir det en trip till Åbo i helg? Ska jag delta?... Svar: nej. Hoppar över tävlingssäsongen helt och hållet. Vintern har varit skev för mig. Jag har kunnat träna bra och kännt framsteg ofta, men dock stampat på ställe med förkylningar lika ofta. Tror jag stressat för mycket, pluggat för mycket. Men det är också viktigt för mig. Har haft riktigt svårt att hitta den där balansen. Det som ni fått höra mycket om, jag vet. Söker fortfarande, försöker hitta rätt, prioritera rätt. Jag fortsätter, springar vidare, tittar framåt. Hädanefter ska jag verkligen försöka hålla mig frisk, för att kunna träna maximalbra och göra en pangbra sommarsäsong. Vi säger så. Tjao! 
 
Kärlek, Manda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0