vardagsglädje

2017-02-21
20:48:00
 
Hejsan hoppsan. Det är väldigt sällan jag brukar visa inköp här, men idag tänkte jag göra nått så kreativt som det. Vet ni varför? Jo - för min lilla shoppingrunda efter en åtta timmars lång skoldag idag, gjorde lilla mig så glad. Jag säger inte att pengar köper lycka eller att shopping gör en lycklig. För så är det inte. Men att unna mig något nytt klädesplagg ibland, gör mig verkligen så glad i stunden. Och här vill jag gärna dela med mig av allt sånt som gör mig glad. (Och ledsen också för den delen; allt som träffar mig).
 
Hem från min tjugo minuters runda idag > ja jag är en effektiv shopper, brukar ofta få höra det av mina familjemedlemmar < följde två mysiga tröjor och en ögonbrynspenna med mig hem. Det var den här dagens största plus. Det som gjorde mig sådär extra glad just idag. För annars har jag bara pluggat och tränat... I och för sig rätt bra det med. God natt. 
 
Kärlek, Manda!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina tröjor!! Var har du köpt dessa?

Svar: Tack så mycket! De är från H&M :)
Manda Gullberg

2017-02-21 @ 21:03:24 - http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0