#tbt(ea)t

2017-02-23
06:00:00
 

↑ Hur mysigt? Får bli en liten throwback tea thursday idag. Har fortfarande massa ovisade pics från Londonresan jag var på i början av året, men de får väl komma vart efter antar jag. Vi ville verkligen gå på afternoon tea då vi ändå befann oss i London men i och med att tidtabellen var knapp och magarna var mätta, blev det inget "riktigt" sådant. Istället en mycket enklare version. Minns inte vad stället hette eller så men det ligger högst uppe på Brittish Museum. Drömmigt stora och maffiga afternoon teas kunde också beställas där. Men vårat lite lättare var också himla gott. Rekommenderar starkt då atmosfären dessutom var så mysig, liksom rätt traditionell.

 

Brittish Museum var också skitnajs för den delen, åtminstone för mig som gått och blivit oerhört hissa intresserad på sistone. Massa mumier och gamla pengar gick jag runt och fascinerades över. Sällan jag gillar att gå på museum (rastlösheten börjar bara klia liksom) men det här var minsann andra bullar så att säga. Tummen upp för det.

 

Dagens #tbt, check. Nu ska jag dra till skolan för att skriva ett engelskaförhör och hålla en hissapresentation. Ha det suveränt himla bra hörni.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0