sub sub sub

2017-02-22
14:27:00
 
Hej hopp! Skrev två förhör och åt subway till lunch under skoldagen idag. Har aldrig någonsin varit så snål på subway som jag var idag - valde det till och med före makaronilådan i skolan, vilket typ är min favomat. Kan ju dela med mig av vad jag brukar ha i min sub också då jag ändå håller på, kanske lite funny? Heho. Det här är MIN sub: fulkornsbröd, kycklingbröst, ost, sallad, gurka, paprika, lättmajonnäs och alla kryddor. & självklart en double chocolatechip cookie som efterrätt. Äter nämligen ALLTID samma. Fast vem gör egentligen inte det? Har jag rätt?
 
Next up: skolarbete och shiet, sedan träning.
 
Kärlek, Manda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0