little bad girl

2017-02-28
16:00:22
 
Tisdag - en av favodagarna på hela veckan. Det på grund av att mina två favoritpoddar släpper nya avsnitt varje tisdag. Andrea & Mathilda och Therese & Zäta. Lyssna vetja. 
 
Idag har jag talat framtid, killar och annan skit, tillsammans med min käre kusse. That´s how we role liksom. Flera timmars prat känns alltid som två minuter med Vera. Vi har verkligen alltid så mycket att tala om, oberoende av om vi träffats senast för en dag, en vecka eller en månad sedan. Sån vänskap uppskattar jag mycket. 
 
Ska så småningom dra mig ut i slaskvädret för att köra backintervaller. Ikväll väntar högst antagligen häng med någon fin vän. Trevlig tisdag!
 
Kärlek, Manda!

Kommentarer
Postat av: Bella

Mysigt!

Svar: Jaa, verkligen! :)
Manda Gullberg

2017-02-28 @ 17:01:12 - http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0