HAPPYYY

2015-09-03
21:05:06



Några självporträtt jag tog då jag kom hem idag 

Endast en dag återstår av denna toppenbra praovecka. Jag och Vera har alltså varit på åldringshemmet Carl och Carolina och det har varit super mysigt. Alla åldringarna är så otroligt söta!!  Kommer vara jättesorgligt att säga hejdå imorgon :(. 

Jaja, förutom en massa tidningsläsas och pratstunder med åldringarna har jag också börjat komma igång med träningen igen. Jag är fortfarande inte helt frisk, men fick lejdon av att bara sitta hemma. Igår körde jag en länk + magmuskler och idag ett lättare träningspass på karlsplan. Diskus + hängseldrag. Slämmigt värre i huvudet fortfarande, men det blir bättre för varje dag. Träningsmotivationen på topp iallafall och troligtvis väntas några hösttävlingar fortfarande. Låter bra! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va kul att du trivs så bra på praktiken :)

Svar: :)!
Manda Gullberg

2015-09-03 @ 21:09:52 - http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Manda Gullberg

2015-09-03 @ 21:29:07 - http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0