glad stressad taggad lycklig

2015-05-18
21:23:42


Hola amigos! Usch vad mycket det är i skolan just nu. Har knappt hunnit andas idag, har nämligen gjort klart min modersmåls portfölj och läst flitigt på biologi provet (observera sarkasmen på ordet flitigt). Hoh nu kan man ju nästan andas igen... Eller inte! Nervositen har redan börjat krypa sig fram inför stafett karnevalen i helgen. Äää jag är så äskdbdjlsb taggad!! Får världens adrenalinkickar varje gång jag tänker på att det är stefettkarneval NU PÅ LÖRDAG. Halleluja vad tiden går snabbt säger jag bara. Nu ska jag ta natten! M

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud va snygg due!

Svar: Nåmen taack!
Manda Gullberg

2015-05-18 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0