5 things

2015-01-17
14:23:00
 5 saker som gör mig glad:  
 
✰ Mina underbara vänner, min familj och släkten såklart 
 
✰ Friidrott! Älskar verkligen att kämpa så svetten rinner under träningar, stämningen på tävlingar och alla vänner jag fått inom friidrotten
 
✰ Sommaren! Sola, simma, träna, sommarlov, glädje
 
✰ Skratta! 
 
✰ Mat! 
 
5 saker jag ogillar:
 
✰ Katter
 
✰ tomat
 
✰ stress! 
 
✰ Då jag inte vet vad som kommer att hända, vill t.ex helst veta hur träningarna kommer se ut under veckan, hur vädret kommer vara osv. 
 
✰ Elektriskt hår, värsta med vintern typ 
 
 
5 saker jag vill göra i framtiden:
 
✰ Gifta mig med en man jag älskar och skaffa familj! 
 
✰ Resa världen runt! 
 
✰ Ha ett jobb som jag trivs med
 
✰ Bo i Stockholm någongång i livet, det skulle också vara spännande att jobba och bo på något mer exotiskt ställe för en tid
 
✰ Jag vill kunna titta tillbaka på mitt liv och vara nöjd med vad jag gjort

Kommentarer
Postat av: Katja

Familjen ska man vara rädd om!

Svar: Ja absolut!
Manda Gullberg

2015-01-17 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0